تفاوت دستگاه بلوک زنی دستی با اتوماتیک

تفاوت دستگاه بلوک زنی دستی با اتوماتیک

تفاوت دستگاه بلوک زنی دستی با اتوماتیک

بلوک زن دستگاهی است که به ساخت بلوک سیمانی مرتبط می شود و این گونه شما می توانید به ساخت بلوک دیواری و سقفی اقدام نمایید. قالب، بدنه و سنباده سه قسمت کاملاً مهم برای کارکرد این دستگاه به شمار می آید. دستگاه بلوک زن ثابت و دستی هر کدام به شکل خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. ما قصد داریم در این مقاله شما را با تفاوت انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک و دستی بیشتر آشنا کنیم.

در دستگاه اتوماتیک با استفاده از مواد اولیه اضافه عملیات قالب زنی را آغاز می شود؛ چرا که دستگاه اتوماتیک از قسمتی به نام خود پرکن نیز استفاده می کنند. معمولاً نوع دستی مشکلاتی را به وجود می آورند و این مشکلات می تواند به کیفیت و دقت پایین بلوک زنی اشاره داشته باشد.

به هرحال خطای انسانی به این شکل در این روش وجود دارد. شما تنها با یکبار خرید دستگاه بلوک زن می توانید از هزینه های مربوط به نیروی انسانی جلوگیری کنید. این خود یکی از تفاوت های اصلی به حساب می آید. در بلوک زن دستی بلوک باید ساعت ها بر روی زمین بلوک باقی بمانند که در طرز کار دستگاه بلوک زن ثابت دستگاه خشک کردن بلوک را برعهده دارد. همین امر به اهمیت بالای نوع دستگاه بلوک زن اتوماتیک اشاره می کند. قاعدتاً خستگی نیروی کار نیز از جمله معایب اصلی استفاده از روش دستی آن به شمار می آید.

تفاوت دستگاه بلوک زنی دستی با اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک از جمله دستگاه هایی است که معمولاً برای تولید بلوک های تیغه‌ ای، سیمانی، دیواری و حتی جدول زن از آن استفاده می کنند. اینچنین شما با استحکام، مقاومت و کارآیی قابل‌ قبولی روبه رو خواهید شد. توجه داشته باشید که دستگاه اتوماتیک ظرفیت بیشتری نسبت به دیگر دستگاه ها دارد و این خود یکی از ویژگی های اصلی به شمار می آید. خروجی این دستگاه نیز بسیار مقرون به صرفه تر و البته بیشتر است که نباید این مزیت را از یاد برد.

طرز کار این دستگاه بدین ترتیب است که هدایت اهرم های تعبیه شده بر روی دستگاه توسط اپراتور انجام پذیر است و شما می توانید سرعت بیشتری را برای بلوک زنی با این دستگاه در نظر بگیرید. به همین دلیل دستگاه بلوک زن ثابت کارآیی بیشتری را به خود اختصاص می دهد. البته ناگفته نماند که دقت و کیفیت کار با دستگاه اتوماتیک بلوک زنی بسیار بیشتر و معقولانه تر است و این خود یک تفاوت عمده به حساب می آید.

بلوک زنی دستی

اما برای کار با دستگاه بلوک زن دستی نیروی انسانی صددرصد حرف اول را می زند. انتقال قالب به درون فرغون توسط نیروی انسانی انجام می پذیرد. سپس ویبراتور می تواند عملیات فشرده سازی را نیز به پایان برساند. طبیعتاً در دستگاه دستی بلوک زنی حرف اول را همان طور که گفته شد، نیروی انسانی برای کیفیت کار می زند.

بلوک زنی دستی

 قیمت دستگاه بلوک زنی

کاملاً مشخص است که قیمت دستگاه بلوک زن ثابت به خاطر امکانات و ویژگی هایی که دارد بسیار زیاد می باشد. شما برای خرید دستگاه های اتوماتیک بلوک زنی باید از یک وب سایت اینترنتی معتبر استفاده کنید. متأسفانه برخی با مزایای خرید بدون واسطه آشنایی ندارند. در صورتی که می توان با قیمتی بسیار کمتر از بازار باکیفیت ترین دستگاه را سفارش و سپس مورد استفاده و کاربرد قرار داد. شما با بررسی جزئیات و امکانات دستگاه می توانید با بودجه ای که مدنظر دارید یک خرید هوشمندانه و معقولانه را تجربه کنید.

سخن پایانی

استفاده از دستگاه بلوک زن امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کیفیت تولید و ساخت بلوک یکی از دلایل استفاده از نوع اتوماتیک دستگاه بلوک زنی به شمار می آید. البته عدم استفاده از نیروی انسانی می تواند هزینه های کمتری را برآورد کند که این خود موضوع بسیار مهمی به شمار می آید.

به این نکته نیز دقت کنید که در حال حاضر دیگر کمتر کسی از روش های سنتی و دستی استفاده می کند. به هر حال با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید رفاه و کیفیت بیشتری را انتظار داشته باشید. قطعاً استفاده از دستگاه های اتوماتیک با قیمت خرید مناسب بسیار به صرفه و البته استفاده آگاهانه به شمار می آید. تنها باید قبل از خرید این چنین دستگاه هایی از تجربه کارشناسان فروش باتجربه بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.