جدول زن هیدرولیک (J) SM-2400

جدول زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک (J) SM-2400 یکی از ماشین آلات پر کاربرد با مکانیزم و تجهیزات نیمه اتوماتیک جهت تولید انواع جداول خیابانی، تایل و لوله‌های بتنی می‌باشد. این دستگاه جدول زن در نوع خود ضمن نیاز به سرمایه گذاری اندک نسبت به ماشین آلات مشابه و کارایی بالا با دارا بودن تنوع و کیفیت در تولید، پرس هیدرولیکی و ویبره قدرتمند و استهلاک بسیار کم انتخاب مشتریان با تجربه ای است که قصد تولید انبوه انواع جداول خیابانی، تایل و لولههای بتنی را با سرمایه کم دارند.

تعداد قالب ابعاد دستگاه

( (cm

وزن دستگاه ظرفیت تولید

(شیفت کاری)

امکان تعویض قالب

خدمات:

18 ماه گارانتی، 10سال خدمات پس از فروش و ارائه آموزشهای لازم جهت کارکرد و سرویس نگهداری در محل کارخانه مشتری و پشتیبانی مادام

مشخصات جدول زن نیمه اتوماتیک متحرک مدل SM-2400(J):

• با قابلیت یک ردیفه 6 تایی قابلیت تولید انواع تایل و جداول سیمانی ( ساده ، کانیو و رفوژ ) تا ارتفاع 60 سانتی متر را با تعویض قالب دارد.

• مجهز به سیستم هیدرولیک با مخزن روغن به ظرفیت 60 لیتر

• دارای رادیاتور خنک کننده روغن از نوع هوا خنک

• دارای دو عدد ویبره قدرتمند که توسط دو عدد الکتروموتور مجزا به قدرت 4Hp کار می کنند.

• قابلیت حرکت و چرخش به تمامی جهات

• دارای تابلو سه فاز – 10 آمپر مجهز به سیستم ایمنی و کنترل فاز

محصولات جدول زن هیدرولیک (J) SM-2400 :

جدول زن (J) SM-2400 با قابلیت تعویض قالب امکان تولید محصوالت زیر را دارد و قالب دستگاه در هر مرحله قابلیت تولید ۶ عدد جدول معمولی به ابعاد 15*60*60 سانتیمتر را دارد:

• انواع جداول خیابانی (کانیو، رفوژ و معمولی) تا ارتفاع 60 سانتیمتر

• انواع لوله های بتنی با ارتفاع 60 سانتیمتر

• انواع فلاورباکس و تایل بتنی با ارتقاع 60 سانتیمتر

با پیشرفت علم و تکنولوژی، ماشین آلات مختلفی جهت تولید مصالح ساختمانی و شهرسازی اختراع شده اند. این دستگاه ها با هدف افزایش کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید طراحی و تولید شده اند.

دستگاه جدول زن و دستگاه بلوک زن از جمله ماشین آلاتی هستند که در تولید قطعات بتنی کاربرد گسترده ای دارند. دستگاه های جدول زن بر اساس نوع کارکرد و نوع ویبره به دسته های مختلفی تقسیم بندی میشوند.

در این میان ،دستگاه جدول زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک دستگاهی است بسیار محکم و با کارایی بسیار بالا که قابلیت تولید انواع جدول های خیابانی را دارا میباشد. ویژگی های منحصر بفرد و قیمت مناسب این دستگاه را به انتخابی مناسب برای پیمانکاران جهت تولید انواع جداول خیابانی تبدیل کرده است.

از مهمترین ویژگی های این دستگاه میتوان به ثابت بودن آن و عدم لرزش در حین عملیات ویبره اشاره نمود. دستگاه جدول زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک توسط گروه ماشین سازی سپاهان تولید و عرضه میشود.

این دستگاه دارای 18 ماه تا 7 سال گارانتی و خدمات پس از فروش است چراکه شرکت ماشین سازی سپاهان کلیه محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه میدارد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه بلوک زن ثابت کلیک کنید.