بلوک ساختمانی

محاسن بلوک های سیمانی نسبت به فوم یا پنل های گچی

بلوک سیمانی از مصالح ساختمانی بسیار مشهور است که به صورت مداوم مورد استفاده مردم قرار می گیرد. در واقع نیازی نیست که جز افراد ماهر در حوزه صنعت و ساختمان باشید تا با این محصول آشنایی داشته باشید. اگر قصد ساخت و ساز دیوار، ساختمان و یا کشیدن تیغه در بخش های مختلف پروژه خود را دارید، باید ابتدا اقدام به خرید بلوک های سیمانی نمایید.

پیشگفتار

بلوک سیمانی از مصالح ساختمانی بسیار مشهور است که به صورت مداوم مورد استفاده مردم قرار می گیرد. در واقع نیازی نیست که جز افراد ماهر در حوزه صنعت و ساختمان باشید تا با این محصول آشنایی داشته باشید. اگر قصد ساخت و ساز دیوار، ساختمان و یا کشیدن تیغه در بخش های مختلف پروژه خود را دارید، باید ابتدا اقدام به خرید بلوک های سیمانی نمایید.

بلوک سیمانی مرغوب می تواند تا مدت ها خیال شما را از بابت خرابی ها راحت کند. جنس یک بلوک شاید در ظاهر آن مشخص نباشد، اما در مرغوبیت ساخته شما تعیین کننده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات لازم در خصوص خرید بلوک های سیمانی را به شما یاد آور گردیم.

بلوک ساختمانی

بلوک ساختمانی

بلوک ساختمانی در واقع ترکیبی از سیمان، ماسه و آب است. این ترکیب در مقدار معین با هم مخلوط می شود. در این مرحله بهتر است که از میکسر ها استفاده نمایید. سپس در قالب مورد نظر ریخته شده و در مجاورت با آفتاب خشک می گردد. بلوک ساختمانی مرغوب بسیار سفت و مقاوم می باشد و دلیل استقبال مردم از این مصالح نیز همین امر است. از طرفی دیگر، کاربرد بلوک های سیمانی در بخش ساخت و ساز بسیار متنوع است و به هیچ وجه محدودیتی را برای شما به وجود نمی آورد. این امر هم بر مزیت های استفاده از این محصول افزوده است.

بلوک ساختمانی به سه دسته کلی سنگین، نیمه سبک و سبک تقسیم می شود. همچنین انواع دیگری از بلوک ساخته می شود که شما می تواند بر اساس معیار هایی آنها را در بنای خود به کار ببرید. به عنوان مثال، بلوک های سنگین بهتر است که در قسمت های پایینی و ستون ها مورد استفاده قرار گیرند و همچنین بلوک های سبک می توانند در عملیات دیوار چینی مورد استفاده شما قرار گیرند. فایده رعایت این نکته، فشار کمتر بر روی سازه و افزایش طول عمر آن است.

کاربرد بلوک های سیمانی

کاربرد بلوک های سیمانی بسیار متعدد است و می تواند در همه ی قسمت های ساخت و ساز شما را یاری کند اما اصلی ترین کاربرد آن، استفاده در دیوار کشی است. دیوار کشی عملیاتی بسیار زمان بر است و بنابراین با خرید بلوک های سیمانی می توانید به سرعت آن را به اتمام برسانید. از طرفی دیگر، بلوک ساختمانی دارای مقاومت منحصر بفردی است که استحکام دیوار شما را تضمین می کند. بلوک به طور معمولا در برابر آب و هوای مرطوب هم مقاوم است. البته بهتر است توجه داشته باشید که بلوک سیمانی باید آب بندی شده باشد.

بلوک های ساختمانی می توانند به عنوان دیوار های داخلی ساختمان هم مورد استفاده قرار گیرند. البته بهتر است که از این محصول به عنوان دیوار های پایه استفاده نکنید و از ستون های تیر آهنی استفاده نمایید. همچنین پس از خرید بلوک های سیمانی، آنها را در جایی به کار ببرید که خاک زیر کار شما محکم باشد. در غیر این صورت در نتیجه نشست خاک، دیوار شما ترک خواهد خورد.

تولید بلوک ساختمانی

نکات مهم در رابطه با خرید بلوک های سیمانی

  • در خرید بلوک های سیمانی مرغوب، به طور قابل توجهی نسبت آب و سیمان رعایت شده است. این امر در تعیین کیفیت بلوک بسیار تاثیر گذار است. در شرکت ما، افراد با تجربه و ماهر در این زمینه مشغول هستند که به کیفیت بلوک ها توجه لازمی دارند.
  • بهتر است که بلوک ها قبل از کار خیسانده شوند. همچنین اگر دیوار شما طویل است، در فواصل معین با استفاده از بلوک ها ستون هایی ساخته شود. این ستون ها بر استحکام دیوار شما خواهد افزود.
  • در برخی از انواع بلوک های سیمانی، میلگرد هایی قرار داده شده است. این میلگرد ها در استحکام بلوک نقش دارند و شما می توانید در صورت نیاز به خرید بلوک های سیمانی با این ویژگی اقدام نمایید.

مزایای خرید بلوک های سیمانی

بین خرید بلوک های سیمانی و پنل های گچی و فوم رقابتی وجود دارد و همواره مصرف کنندگان بین آنها تردید دارند. حال ما می خواهیم مزایای خرید بلوک های سیمانی نسبت به فوم و پنل های گچی را خدمت شما عرض نماییم تا در خرید خود با اطمینان تر گام بردارید.

بلوک های سیمانی دارای استحکام بسیار بیشتری نسبت به پنل های گچی و فوم ها هستند. همچنین مقاومت بیشتری در برابر شرایط جوی از خود نشان می دهند و در صورتی که به خوبی آب بندی شده باشند، آب باران را به میزان بسیار کمتری از خود عبور می دهند. همچنین شما می توانید در صورت خرید بلوک های سیمانی سبک، ارتفاع دیوار خود را به چندین متر هم افزایش دهید.

این در حالی است که پنل های گچی و فوم ها مقاومت زیادی ندارند و بنابراین استفاده از آنها به عنوان دیوار های حیاط به هیچ وجه توصیه نمی شود. همچنین در برابر آب باران اصلا مقاوم نیستند و در برابر شرایط جوی هم بسیار آسیب پذیر می باشد. از همه ی این مسائل هم بگذریم، آن چیزی که در بحث ساخت و ساز مطرح است، بحث هزینه است. خرید بلوک های سیمانی بسیار به صرفه تر از پنل های گچی و فوم ها برای شما تمام می شود.

البته با این حال، استفاده از پنل های گچی و فوم ها برای قسمت های داخلی ساختمان ها امری هوشمندانه است. زیرا این موارد دارای زیبایی ظاهری مطلوبی هستند.

بلوک سیمانی

مرکز خرید بلوک های سیمانی

شما عزیزان می توانید هم اکنون در شرکت ما اقدام به خرید بلوک های سیمانی با کیفیت بسیار بالا نمایید. کیفیت محصولات ما بسیار مرغوب است و قطعا رضایت شما را در بر خواهد داشت. همچنین قیمت این محصول هم در سایت ما با توجه به قیمت آن به صورت منصفانه انجام گرفته است. تنها کافی است که برای انجام پروژه ها های ساختمانی خود، خرید مصالح ساختمانی خود را از سایت ما انجام دهید تا برای همیشه مشتری دائمی ما گردید.

کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت فوق العاده آن شما را شگفت زده خواهد کرد. سیاست های مشتری مدارانه سایت ما اخیرا به شدت مورد توجه و رضایتمندی مردم قرار گرفته است. وقت را تلف نکنید و هم اکنون سفارش خود را ثبت نمایید. قطعا کیفیت محصولات ما شما را شگفت زده خواهد کرد و ساختن بنای مرغوب هم نتیجه این انتخاب درست خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.