ویژگی دستگاه بچینگ پلانت پرتابل

ویژگی دستگاه بچینگ پلانت پرتابل

ویژگی دستگاه بچینگ پلانت پرتابل (قابل حمل و نقل)

دستگاه بچینگ قابل حمل دارای طراحی مدولار است که برای حرکت انعطاف پذیر، راحت و سریع مونتاژ می شود، همچنین دارای ویژگی های فاقد پایه مخصوص، عیب یابی و می تواند بلافاصله در محل ساخت بعدی مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه بچینگ قابل حمل دارای کنترل کامپیوتری است که می تواند به صورت خودکار یا دستی کار کند و عملکرد آن ساده و آسان است. صفحه نمایش پویا وجود دارد که می تواند وضعیت عملکرد هر جزء را به وضوح مشاهده کند و در عین حال می تواند داده های گزارش را ذخیره و چاپ کند، که راحتی زیادی برای مدیریت زمان بندی تولید فراهم می کند.

1- جداسازی، مونتاژ سریع و حرکت آسان

علاوه بر دستگاه های خارجی مانند نوار نقاله پیچ و سیلو ذخیره سازی سیمان، نیازی به برچیدن تمام سیم کشی دستگاه بچینگ قابل حمل نیست، برای همکاری فقط به یک جرثقیل نیاز است و می توان آن را در یک روز برچیده و جابجا کرد.

در حین نصب اگر زمین صاف و محکم باشد، نیازی به فونداسیون نیست و می توان تولید را در همان روز انجام داد که برای واحد های با برنامه فشرده بسیار مناسب است. دستگاه بچینگ قابل حمل مجهز به لاستیک و پین تریلر است و هنگام یدک کش تریلر می توان با سرعت مجاز حرکت کرد. هنگام جابجایی دستگاه بچینگ بتن قابل حمل، همه لوازم جانبی به طور همزمان با ایستگاه برداشته می شوند

2- عملکرد خوب مخلوط کردن

عملکرد اختلاط خوب را می توان برای بتن خشک، بتن نیمه خشک سخت، پلاستیک و نسبت های مختلف بدست آورد. سرانجام بتن آماده در دستگاه های بلوک زن، به خط تولید سنگ فرش بتنی می انجامد و برای کارهای ساختمانی آماده می شود.

ویژگی دستگاه بچینگ پلانت پرتابل

ویژگی دستگاه بچینگ پلانت پرتابل

3- حمل و نقل راحت

اندازه واحد حمل و نقل تمام قسمت های دستگاه اختلاط بتن قابل حمل کمتر از اندازه مورد نیاز ظرف خالی است و برای کل ایستگاه به سه ظرف 40 فوت نیاز است.

اجزای دستگاه بچینگ قابل حمل

1- شاسی اصلی: شاسی شامل پایه های بکسل و پایه های پارک کامیون یدک کش است. مقیاس های اندازه گیری برای مخلوط کن، سیمان و افزودنی های آب روی شاسی وجود دارد. سکو های بازرسی پیاده روی، نرده ها و غیره  آنها به محیط متصل هستند.

2- اتاق کنترل: اتاق کنترل در پایین شاسی اصلی موتور قرار دارد و سیستم کنترل خودکار دستگاه بچینگ قابل حمل برای فروش داخلی است. سیستم کنترل همان دستگاه بتن نوع ثابت است. اتاق کنترل به عنوان تکیه گاه اصلی کل نیروگاه هنگام کارکردن استفاده می شود.

3- اندازه گیری دسته ای دسته ای: این سیستم در پشت کل دستگاه دسته ای قابل حمل برای فروش قرار دارد. قسمت فوقانی یک قیف برای ذخیره سنگدانه ها (ماسه، سنگ) است. قیف ذخیره سازی را می توان به 2 یا 4 قفسه تقسیم کرد و یک صفحه بلند کننده برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی متصل شده است. درها به طور متوالی با عملیات پنوماتیک باز می شوند و اندازه گیری کل یک روش اندازه گیری تجمعی از مواد متعدد است. قسمت پایینی مجهز به محور عقب متحرک و پایه های قاب برای کار است.

4- نوار نقاله: این قاب یک ساختار مشبک است که شاسی اصلی و قاب پردازش دسته ای را به هم متصل می کند. مجهز به قاب کمربند است. قاب اصلی، قاب کمربند و قاب بچینگ با هم ترکیب می شوند و ساختار اصلی کل دستگاه بچینگ قابل حمل بتن را تشکیل می دهند.

5- قطعات جانبی: سیلو ذخیره ساز سیمان و نوار نقاله پیچ. قطعات جانبی بدون در نظر گرفتن کار یا حمل و نقل جزء لاینفک هستند، بنابراین می توان آنها را بدون نیاز به جداسازی به صورت کلی حمل و جدا کرد.

6- میکسر: به طور کلی ما از دستگاه مخلوط کننده بتن درام استفاده می کنیم که می تواند بتن پلاستیکی را به سرعت و به طور یکنواخت مخلوط کند.

تعمیر و نگهداری روزانه دستگاه بچینگ بتن قابل حمل

1- برای نگهداری، تمیز نگه داشتن دستگاه بتن قابل حمل مهم ترین چیز است.

2- سیستم تامین کل باید روغن روان کننده را در یاتاقان هر قسمت دوار پس از یک دوره استفاده بررسی و دوباره پر کند.

3- اگر سیستم اختلاط برای مدت طولانی مورد استفاده قرار نگیرد، لازم است سیمان را در نوار نقاله پیچ خالی کنید.

4- ورودی سیستم منبع تغذیه و خروجی نوار نقاله پیچ باید هفته ای یکبار کاملاً تمیز شود. انجام این کار برای جلوگیری از انسداد لوله ها و زباله های سخت شده و باعث خرابی دستگاه می شود.

5- بررسی کنید که آیا میله کراوات و سنسور طبیعی هستند و آیا سیستم توزین دقیق است. میله انتقال اندازه گیری را به موقع تنظیم کنید تا از خطای اندازه گیری جلوگیری شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.